Animisták oldala

Kereső

Rendszeres olvasók

2019. február 1., péntek

Ghost Hunt

Cím :
ゴーストハント  / Ghost Hunt / Szellem vadászok
















Anime rövid ismertető:


Taniyama Mai egy baleset során, 'amelyet ő okozott' egy idegen cserediák Shibuya Kazuya assziszensévé válik Lin Koujo helyett. Shibuya egy szellem kutató csoport vezetője és Mai középiskolája melletti épületben, kezdi meg első munkáját Maival. Innen kapcsolódnak be a többiek: Hara Masako /a leghíresebb,legfiatalabb médium/, Takigawa Houshou(Bou) /egy fiatal vicces szerzetes/, Matsuzaki Ayako /egy papnő/,és John Brown /egy Ausztrál fiatal pap/
Innen már nincs visszaút, a paranormális tevékenységek elől. Mai, idővel teljes jogú tagja lesz a csapatnak és az idővel kialakult látnoki képességével, sokszor kisegíti a társait.



Taniyama Mai

Nem: Nő

Születésnap:  Július 3

Kor: 16

Magasság: 165 cm


Hajszín: Barna

Szemszín: Vöröses barna 




Shibuya Kazuya


Nem: Férfi

Születésnap: Szeptember 19

Kor: 17

Magasság: 175 cm

Hajszín: Fekete

Szemszín: Fekete





Részek:





Én véleményem: 



Spoilerezni fogok!! (Lent!) Aki még nem látta az animét, ne olvassa el...


Iiiiimááááádoooom!!! De tényleg. Ez különösen tetszett mivel hozzám nagyon is közel állnak a paranormális dolgok/szellemek. Főleg Masako karakterileg. Én is szoktam néha látni, hallani és érzékelni dolgokat. Azt hiszem pont ezért kerestem ilyen animét, és szerencsére találtaaaam :333 
Nagyon sok ilyen sztorim van, főleg a kisfiú a házunkban akivel beszélgetni szoktam. Nem, nem őrültem meg! Csak szellemeket látok, az nem ugyanaz! :D Erről a részről nagyon közel áll hozzám ez az anime és nagyon a szívemhez nőtt. Másrészről meg van egy dolog ami nem tetszett, ez pedig Mai álmaiban lévő Naru. SOHA nem tudjuk meg, hogy az a Naru, hogy került oda és miért. Meg miért olyan boldog mindig, amikor az igazi Naru soha nem mosolyog és így mivaaaaan? Mindegy. És (És-el nem kezdünk mondatot gratula…) engem csak az zavart a történetekben, hogy egy ügynél volt hogy több napig voltak, de volt mikor egy nap alatt lerendezték, ám végülis ettől lett jó szóval jaaa



A szelleműző igék, vagy minek is nevezik ezeket, amiket Bou-san tanított Mai-nak nagyon tetszettek, meg a teknikájuk is. Az egyiket meg is tanultam, de nem tudtam hozzá képet csatolni sry :C 


NAAA AZ OPENIIING!!! Az tényleg nagyon fasza lett. Megadja azt a szellemes auráját az animének! A kis fények...a zeneee ahhh nagyon jooo :DD 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése