Animisták oldala

Kereső

Rendszeres olvasók

2019. január 3., csütörtök

Devils Line

Cím : Debiruzu Rain / Devils Line 




Anime rövid ismertető:

Taira Tsukasa egy hétköznapi lány, aki átlagos főiskolás életét éli a teljesen normális barátjával. Vagy mégsem? Tsukasa nem tudja, de a barátja egy vámpír és a titok megismerése kis híján a lány életébe kerül. Szerencséjére megmentésére siet Anzai Yuuki, aki maga is félig vámpír, de egy olyan titkos rendőrségnek dolgozik, akik a vámpírok megfékezésére, vagy épp elpusztítására specializálódtak. A veszélyes kaland után Tsukasának és Anzainak is folytatnia kellene 
az addigi életét, de egyszerűen képtelenek elszakadni egymástól...



Tsukasa Taira




Nem: Nő

Faj: Ember

Születésnap: Március 21

Kor: 22-23

Magasság: 153cm

Hajszín: Világos barna (rózsaszín)

Szemszín: Barna 






Anzai Yuuki



Nem: Férfi

Faj: Fél vámpír

Születésnap: Január 15

Kor: 21 

Magasság: 175cm

Hajszín: Fekete

Szemszín: Fekete






Részek:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész_Vége

Én véleményem: 

Spoilerezni fogok!! (Lent!) Aki még nem látta az animét, ne olvassa el...

Ez egy kritika lesz, nem ajánló. Mivel nem tűnt annyira szupernek számomra, hogy ajánlani tudjam, viszont írni szerettem volna róla, ezért kritikának írom meg.
Sok mindent nincs is mit mondanom róla, szóval lehet rövid rész lesz. 
Nos, ezt az animét nem is tudom hol találtam meg. Azt hiszem vámpíros animét keresve bandukoltam a neten, és ezt dobta ki. De megfordult a fejemben, hogy még sosem hallottam róla, se a címéről akkor miért is ne próbálnánk ki? A borítóját nem nagyon ítéltem vámpírosnak, mert egyáltalán nem annak nézett ki, de egyébként tetszik a külső kisugárzása az animének. Nem is csalódtam, mert a története nagyon tetszett csak az első részekben nagyon kiszámítható volt, hogy mi fog történni. Mivel ugye tipikus "szerelmes anime" és azok álltalában kisebb-nagyobb eltérésekkel de ugyanazok. Néhány percet volt, hogy áthajtottam, mert egyáltalán nem volt érdekes és volt olyan rész amit még, érteni se értettem. Ezek eléggé zavartak, de ezt leszámítva egy jó anime volt. Csak azt nem értem, hogy a vámpíroknak miért kell, mamut méretű agyarat csinálni, hogy össze se tudják csukni a szájukat. xd 



Az elején nem tetszett a csaj Taira, de a végére már megbarátkoztam vele. (Egyébként mi ez a név, még nem is hallottam ilyen nevet, pedig 7 éve otaku vagyok! :'D) Viszont Anzai már a metrón is az első jelenetnél bejött és tudtam, hogy össze fognak jönni :333 Bárcsak élne Anzai, biztos hozzá mennék feleségül :D Na és a legérdekesebb rész...volt erotikával fűtött részünk is, de sajnos csak ruhában, ezért nem lehetne kitenni a 18+ karikát :/ 

Opening. Itt inkább a zene tetszett jobban mint a videó. De a videó sem rossz, csak olyan összecsapott, ha valaki nem tud rendesen gyorsan reagálni, szerintem semmit nem lát belőle. De egyébként minden oké vele. :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése