Animisták oldala

Kereső

Rendszeres olvasók

2019. február 18., hétfő

Aoharu x Kikanjuu

Cím :
Aoharu x Kikanjuu / Blue Spring x Machine Gun



Anime rövid ismertető:

Tachibana Hotaru az iskola alelnöke, akiről egyébként nem sokan tudják, de valójában lány. Miután új életet akar kezdeni, és egy panelházba költözik, az ajtója előtt nem mindennapi módon összeismerkedik Matsuoka Masamunéval, és később annak barátjával Yukimura Tooruval. Beveszik, őt egy lövöldözős úgymond "túlélő játék"ba, amivel felkészülhetnek a legveszélyesebb, úgy nevezett Toy Gun Gun-ra. Na igen, ám a csapatban egy régen történő baleset miatt nem vesznek be lányokat, ezért Hotaru titkolja kilétét. Vajon mi történhetett a múltban?

Tachibana Hotaru



Nem: Nő

Születésnap: Április 1.

Kor: 16

Magasság: 170

Kg: 55

Hajszín: Szőke

Szemszín: Zöld




Matsuoka Masamune




Nem: Férfi

Születésnap: December 24 (mint nekem*.*)

Kor: 25

Magasság: 180

Kg: 70

Hajszín: Szőke

Szemszín: Kék






Yukimura Tooru





Nem: Férfi

Születésnap: Július 17.
Kor: 25
Magasság: 173

Kg: 54

Hajszín: Fekete

Szemszín: Fekete




Részek:


Én véleményem: 

Spoilerezni fogok!! (Lent!) Aki még nem látta az animét, ne olvassa el...

Húúú hát tetszett, nagyon is. Bevallom mindig frissen az anime végére érte után kezdem el írni az ajánlót/kritikát, ám most nem ez történt mivel nem voltam abban az állapotban. Így pár héttel utána írom, aminek ha más nem a feledékenység okoz gondot. Szóval ha valamire rosszul emlékszem, elnézést kérek(Gome)^.^ 
Ennek az animének nagyon nagy hatása volt rám. Lehet csak egy játékról volt szó, de akkor is akkora akció jeleneteket keltettek benne, amit néhány film is megirigyelne. :P Az elején valamiért nagyon nem tetszett, Yukimura mert annyira sötét és barátságtalan volt, hogy ilyent még nem láttam. De aztán persze megkedveltem, és majdnem ő lett a kedvenc szereplőm. Na  és amikor Tachibana beindult, amikor a harc közben tiszta elmebeteggé vált azt imáááádtaaaaam *.* 

Akit viszont nagyon megutáltam egész a végéig az Midori volt, mikor jópofizott aztán kiderült mekkora egy seg*fej. Főleg mikor az erdőben a Toy Gun Gun közben ugye lelőtte Matsuokát, és nem hagyta elmenni, hanem direkt lefogta és többször is meglőtte, hogy "Ez az szenvedj" meg ilyenek. 

Én ott úgy széthúztam a szemem, hogy anyám nézett mi bajom van. De aztán nem lett belőle nagy ellenségem. És ugye ott volt végig a rejtééély, hogy miért nem lehetnek lányok a csapatban? A végén de végülis már a közepén is választ kaphattunk, aki nem hallotta vagy elfelejtette annak említeném meg. Azért nem lehetnek lányok a klubban, mert régen mikor volt egy csaj, valaki... (Mint kiderült MIDORIII!!) a játék közben elkapta és nagyon durván megkínozta a csajt, hogy az azután rögtön kilépett és megutálta a játékot. Elég durva volt ahogy Yukimura mesélte Tachibanának, mert ugye ott voltak, emlék képek is meg hasonlók.
Nagyon brutál és beteg de rohadt jó anime. Ennek hatására, úgy döntöttem, hogy én is elkezdek céllövészetre járni fegyverrel persze, kaptam is rá engedélyt úgyhogy lassacskán neki is állhatok. Lassan én is alakítok egy ilyen játékot :D


Opening...
Szerintem jó, nekem tetszett, nincs róla különösebben véleményem, szerintem egy átlagos opening. :)



Ending...
Szintúgy mint az openingnél.





















































2 megjegyzés:

  1. Lesz még belőle következő rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nem tudom,de nem hinném. Még mai napig sem láttam, hogy hirdetnék a folytatást! :( De a mangában tudtommal van és azt el tudod olvasni. :)

      Törlés