Animisták oldala

Kereső

Rendszeres olvasók

2019. május 17., péntek

Citrus

Cím: Citrus



Anime rövid ismertető:


Az animénk elején megismerhetjük a főszereplőnket Aihara Yuzut, akinek az édesapja halála után pár évvel az édesanyja újraházasodott és lett egy mostohahúga akit eddig sosem látott, az apjával együtt. Az új házasság miatt Yuzu iskolát is vált, és egy lány gimnáziumba kerül ahol tilos a smink, a térdig érő szoknya, műköröm, fülbevaló, telefon használat...nagyjából minden, és ő minden szabályt megszeg rögtön első nap. Ez miatt konfliktusba is kerül a diáktanács elnökével Aihara  Meivel. 
Mei egy elég hűvös komoly lány, Yuzu teljes ellentéte. Épp ezért meg is lepődik amikor hazaérve mögötte Mei lép be az ajton, mint jövőbeli mostohahúga. Elejében nem jönnek ki túl jól egymással, de idővel közel kerülnek egymáshoz...talán túl közel is. 


Aihara Yuzu



Nem: Nő

Születésnap: Augusztus 8

Kor: 16-17-18

Magasság: 159cm

Kg: 49

Hajszín: szőke

Szemszín: zöld










Aihara Mei



Nem: Nő

Születésnap: szeptember 13

Kor: 16-17-18

Magasság: 162m

Kg: 48

Hajszín: fekete

Szemszín:lila




Részek:


Én véleményem: 

Spoilerezni fogok!! (Lent!) Aki még nem látta az animét, ne olvassa el...


Na szóval, ez az anime egy Yuri amiben a karakterek lány x lány szerepet játszanak. Fogalmam nincs, hogy találtam rá, talán megtetszett a borítója, de akárhogy is érdemes volt. Lehet ez egy ilyen kicsit henati felé közelít némelyik jelenet, de nekem pont ezért tetszik, mert be tudja indítani a fantáziáját annak is akinek az ilyesmikre nem fogott. Hát mondhatom, fűtött a melegség engem is közben (biszex vagyok hahaha xD), persze volt itt is olyan rész amikor pofán vágtam, volna valamelyik csajt, hogy Ello azért visszább. Vagy éppen azért, hogy lépjél már valamit te gyerek. Ajánlani ajánlom, csak inkább olyanoknak akik bírják a leszbikus dolgokat és nem homofóbok :D
Ezen a képen, mikor legelőször megláttam őket azt hittem, hogy ikrek.




Csak úgy fűt benne a tüzes erotika...ja nem. Perverznek vannak perverz részek, de a csókos nyalakodáson és vetkőzésen kívül nem jutunk sokáig (Szerencsére vagy nem szerencsére, kinek hogy) De az biztos, hogy ne aggódjon senki a 18+ feliratot nem kell kitenni.




Na de, hogy az animének ne csak a rossz erotikus, erőszakos oldalát lássátok itt van néhány aranyos romantikus kép is...








Opening...
Nos különösebben nem tudok róla mit mondani. Tökéletesen kiemeli, hogy Mei és Yuzu mennyire egymás ellentétei, viszont a végén mégis megkaphatják egymást, ha ők is úgy akarják.





Ending...
Az endingben, csak képek vannak a szöveget meg nem értem szóval...xd
Jó szórakozást, a megnézéséhez :P 















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése